zaterdag 10 juli 2010

Lourdes

Als u dit leest is de Hulk te samen met Hulkinnetje, zijn oudste en jongste dochter onderweg naar Lourdes, Zuid Frankrijk.
Hulkinnetje wilde daar altijd al eens heen vanwege het feit dat haar moeder daar ooit geweest was en met indrukwekkende verhalen terugkwam.
De Hulk volgt gedwee!
Maar niet helemaal, hij gaat erheen om te genezen van zijn ziekte die door ‘knappe’ dokters niet opgelost kan worden.
Lourdes is namelijk een plaats waar veel zieken zijn genezen door middel van water.
Normaal hechten Hulken daar geen geloof aan maar als je zo als ik je steeds vreemder gaat gedragen, bergen pillen moet slikken om enigszins stabiel te blijven, of als ze je bijvoorbeeld eens oppakken bij het omzagen van een boom ( waar je zelf geen idee van hebt dat je zoiets doet ) of zonder enige reden met tuinmeubels gaat smijten, dan probeer je alles uit om te genezen.
Ik hoop van harte op een nieuwe Hulk bij terugkomst maar verwacht echter niets.
Verwachten is het domste wat ‘een mens’ kan doen, alleen al om dat feit ben ik blij dat ik een Hulk ben!

3 opmerkingen:

  1. Baat het niet dan schaadt het ook niet. Dus go for it. Wat fat weer in het frans is weet ik niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap dat heel goed Hulk, dat je alles gaat proberen. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lourdes is meer dan alleen een plaats om te genezen. Het is een ontmoetingsplaats met mensen van over heel de wereld. Maar vooral een plaats waar vrede en vreugde is, ondanks alle miserie. Ik ben gelovig, dus geloof ik ook in mirakels. Al zijn die maar zelden, maar Maria geeft wel kracht om verder te gaan, met Haar steun en hulp. Ik wens je het allerbeste toe en blijf je volgen, als het mag. groetjes, ria

    BeantwoordenVerwijderen