zondag 4 juli 2010

Verliefd

Vet veel geld kwijt geraakt de laatste tijd.
Kwam zo!
Als ik er met Hulkinnetje in onze auto eens op uittrok om in ander gedeelte van ons land een fietstochtje te rijden, kreeg ik de laatste tijd steeds meer moeite om op de plaats van bestemming te komen.
Voorheen vond ik blindelings de weg en reed zowat op gevoel naar het gekozen doel.
Nu begon ik afslagen op snelwegen te missen met als gevolg kilometers omrijden en een boos Hulkinnetje naast mij.
“Gloeiende, gloeiende Hulk, jij moet nodig aan een TomTom”, riep zij dan uit.
“Wel nee, gewoon even een missertje”, repliceerde ik haar dan.
Maar zelfs op de terugweg volgde alweer het volgende missertje! ! !
Hulkinnetje zo’n ding voor mij gehaald en dan zit je eerst nog behoorlijk te pielen voor je het aan de praat hebt maar uiteindelijk karren met de geit!
In onze straat begon de ellende, ik weet het nog goed.
Een héél lieve stem zei aan het eind van de straat dat ik linksaf moest en in die volgende straat hé, was ik al verliefd op haar toen ze liet horen dat ik rechtsaf moest.
Meteen begon ik te fantaseren hoe zij er uit zou zien, “blauwe ogen, blauwe ogen”, hoopte ik.
Heerlijke Angelina Jolie zoenlippen moest zij hebben en dat terwijl ik een ‘no kiss button’ draag.
Enkel over haar haarkleur ben ik nog aan het dubben maar daar kom ik wel uit.
En nu het verdikt!
Ik rijd de godganselijke dag in mijn auto rond om enkel naar haar stem te luisteren, ik amuseer mij geweldig met het fantaseren over haar uiterlijk en o jee, ik denk niet eens meer aan Hulkinnetje!
Nadeel is, dat dit ‘gouden gidsje’ een enorm stuk duurder is dan mijn Hulkinnetje met de huidige brandstofprijzen!
Gelukkig bestaat er nog geen rekeningrijden want als dat komt denk ik dat het goed mogelijk is dat ik dit ‘wegwijsvrouwtje’ het raam uitknikker.
Dan maar weer een straatje omrijden, kost ook wel wat maar lang niet zoveel als deze dure dame!

14 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een probleem hulk, maar je laat je toch zeker niet gek maken door die stem!?
    Er zit ook nog een mogelijkheid op om er een mannenstem op te zzz, of ben je dan bang dat Hulkinnetje daar problemen mee krijgt?

    OT: En, al een beetje ingeburgerd op blogspot? Luk best wel hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Hulk, dan maar zo, groot gelijk.
    Ik wist niet dat jij zo'n volgzaam type was Hulkie :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. via mijn lach van vandaag kan ik dus wel reageren.
    je merkt; wie zoekt zal vinden, zelfs zonder tomtommetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaa ik lig hier in een deuk. Toch maar kijken of je op kattenpis kan rijden dan. Ik ga je aan de lijst toevoegen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry, ik was vergeten om je te groeten vanuit "mijn gedachten"

    "Mijn lach van vandaag" moet ik nog bijwerken, dus vooreerst is het niet mogelijk om mijn lach te kunnen horen of zien.;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm nu al 3 logs in gebruik?
    Nou ja hopelijk bevalt dit je wel en is het makkelijker en probleemlozer...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ J@n
    Op heden te deprie om er echt in te duiken.
    Dan dringt toch niets tot mij door.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Margreet,

    De Liefde is danig bekoeld vandaag!
    Dat stomme mens stuurde mij in Amsterdam een verkeerde richting op, gloeiende, gloeiende!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Mijn Lach van vandaag

    Dat wordt lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Pia

    Kattenpis?
    Ruikt dat net zo lekker als benzine?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Melody

    Excuses voor mijn overstap.
    Heb er ook geen goed onderbuikgevoel bij.
    Echter hier kan ik bloggen en op weblog.nl niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. *Melody* namens Mijn Gedachten in test reactie plaatsen vanuit Mijn Gedachten...

    Melody zelf: excuses niet nodig, je moet doen wat goed voor je is en wat goed voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aha, dit is een groot probleem, maarrrr.........ik heb de oplossing.
    schakel over op de zwoele, donkere mannenstem van Tom himself, wedden dat je dan nooit meer omrijdt?
    het is misschien beter om hulkinnetje dan maar niet te laten rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn ex en ik gingen samen op vakantie. Ach ja, je hebt van die relaties. Dit jaar ging Chantalleke mee, de vlaamse dames die het heeft over 'bij het rondpunt de tweede links' enzo. Had ik vroeger nog een functie om de weg te wijzen... zelfs deze was ik nu kwijt.. het kwam mijn ego niet ten goede.

    BeantwoordenVerwijderen